Ruilen en retourneren
ANNULEREN
Het is mogelijk bestellingen te annuleren tot het moment van verzending.
Neem contact op met de klantenservice (055-5427545) om een bestelling te annuleren.
Retour voor consumenten
Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen, na ontvangst van je product bij onze klantenservice melden. Hierna krijg je 5 werkdagen de tijd om je product aan ons terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking! Dus bekijk het product gerust van alle kanten maar neem het niet in gebruik.
Let op !
Alleen 100% vergoeding : retour compleet, in originele nieuwstaat en verpakking.
Terugsturen
Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice. Download het retourformulier, en vul deze in. Stuur deze samen met uw bestelling, voldoende gefrankeerd terug naar ons retouradres.
- Esra Intern Transport en Opslag
- Lange Amerikaweg 93, 7332 BP Apeldoorn
Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
- Software waarvan de verzegeling verbroken is
- Producten vallend onder de artikelindeling ‘Gebruikt’ zijn uitgesloten
- Op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retourzending
- Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice
- Retourzending voor zakelijke klanten
Retour voor zakelijke klanten
Wij begrijpen dat ook u als zakelijke klant spijt kunt hebben van uw aankoop en deze wenst te retourneren. Waar mogelijk verzorgen wij graag voor u een retour. Wij zijn hierbij afhankelijk van de medewerking van onze leverancier en de voorwaarden die deze hieraan verbindt. De kosten die zijn verbonden aan een retour, zoals kosten voor transport, administratiekosten en eventuele waardevermindering, brengen wij bij u in rekening. Esra is op basis van de toepasselijke voorwaarden en de wet niet verplicht om een retour te verzorgen wanneer u handelt in de uitoefening van uw beroep of bedrijf. Het retourrecht dat geldt voor consumenten is dan ook niet op u van toepassing. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.
Stel uw product komt beschadigd aan
Mocht u ontdekken dat uw product beschadigd is, meldt dit dan binnen 24 uur bij onze klantenservice (055-5427545). Maak foto’s en stuur deze naar info@esra.nl, tezamen met een vermelding van uw bestel nummer en gegevens. Vervolgens regelen wij met u de verdere afhandeling.